S jakými náramky letos nejvíc zazáříte? Objevte ty nejhezčí pro rok 2021

Publikace: 25.05.2021

Vybíráte si nový náramek, ale nevíte, jaké jsou aktuální trendy? V takovém případě vám může pomoci následující článek, kde najdete několik tipů na stylové náramky, se kterými letos skutečně zazáříte. Tipy jsou rozděleny na dámské a pánské varianty. Nechybí ani oblíbené náramky pro páry, které mohou být originálním dárkem.

Dámské náramky

Dámské náramky jsou obecně velmi jemné. Jejich úkolem je především doladit celkový vzhled majitelky, v mnoha případech musí také ladit k ostatním šperkům, jako jsou například náhrdelníky, prsteny nebo náušnice. Obecně je výběr náramků pro ženy bohatší, ale právě příliš široká nabídka může výběr té správné varianty zkomplikovat. A jaké jsou aktuální trendy pro rok 2021?

Náramky s krystaly

Jemně vypadající náramky s krystaly mohou mít mnoho různých podob, protože záleží na tom, z jakých konkrétních krystalů jsou vyrobeny. Oblíbené jsou například náramky z křišťálu, ale například i z růženínu či jiných minerálů. Lehce ležérní vzhled dodají náramky se sekanými krystaly v nepravidelném tvaru. Naopak o něco elegantnější dojem budí náramky v pravidelných tvarech.

Jednoduché a elegantní řetízkové náramky

Letošní rok je ve znamení jednoduchosti a elegance, což platí právě i pro náramky. Jednoduché a jemné řetízkové náramky ve stříbrné či zlaté barvě působí elegantně a snadno se kombinují naprosto s čímkoliv. Mohou mít na sobě drobnou ozdobu v podobě perličky, srdíčka či malého přívěsku.

Náramky se srdcem

Náramky se srdíčkem mohou být s řetízkem i z nejrůznějších textilních materiálů. Působí elegantním a zároveň smyslným dojmem, kdy si snadno vyberete několik různých barev pro nejlepší kombinování s oblečením.

Náramky z mušlí

Pro vytvoření veselého letního vzhledu jsou ideální náramky z mušlí. Opět mohou mít mnoho různých podob a kombinací. Oblíbené jsou hlavně jednoduché bílé mušle. Náramky ozdobené mušlemi jsou krásné nejenom na ruku, ale také na nohu.

Pánské náramky

Druhou pomyslnou kategorií jsou pánské náramky. Jejich vzhled je většinou méně zdobený, bez příkras, ale přesto s elegantním vzhledem. Aktuálními trendy jsou hlavně čtyři následující druhy mužských náramků.

Kožené náramky

Kůže je neuvěřitelně univerzální materiál, který navíc nabídne i stylový vzhled. Kožené náramky mohou být ve světle hnědých odstínech i drsné černé. Bývají doplněny proplétáním či vypálením.

Náramky z minerálů

Náramky z minerálů jsou v mnoha případech univerzální. Například takový elegantní černý náramek z hematitu či jiného tmavého minerálu se snadno stane elegantním pánským doplňkem. Při výběru náramků z minerálů se můžete orientovat také podle svého znamení, nebo si zkrátka vybrat to, co se vám líbí.

Náramky z chirurgické oceli

Šperky z chirurgické oceli jsou u mužů obecně velmi oblíbené. Oproti klasickému stříbru mají totiž mnohem drsnější vzhled. Takový silnější náramek z oceli může ladit s páskem či k hodinkám na druhé ruce.

Macramé náramky

Drhané macramé náramky jsou vhodné pro ženy i muže. Mají jednoduchý vzhled, pohodlné navlékání a dají se snadno přizpůsobit. Kromě tenké splétané šňůrky totiž může být takový náramek ozdoben i přívěskem či jiným detailem, díky kterému bude působit více originálním a zajímavým dojmem.

Náramky pro páry

V případě náramků pro páry může jít v zásadě o jakoukoliv z výše uvedených možností, která bude navíc doplněna specifickým symbolem či nápisem, který se doplňuje právě s druhým náramkem. Obecně mají takové sady jeden náramek v jemnějších dámských barvách, a druhý naopak určený pro pány. Mezi oblíbené kousky patří korálkové náramky nebo jednoduché elegantní náramky s přívěskem. Snadný výběr té správné varianty nabídnou náramky z minerálů.

Autor článku

Dáša Veverková

Dáša Veverková

Šéfredaktor & Obsahový specialista

„Jsem Dáša – naivní snílek, který věří, že smyslem lidského života je pomáhat druhým. Vystudovala jsem obchodní akademii se zaměřením na právní činnost a několik let se pohybovala v sektoru služeb, díky tomu znám velmi dobře práva zákazníků i povinnosti prodejců. Od roku 2016 se věnuji online marketingu, konkrétně obsahové strategii a testování produktů. Mým cílem je publikovat články založené na vědeckých poznatcích, nezávislém průzkumu trhu a osobních zkušenostech.“