Jediné vnitřní rohy na trhu. Při úchopu oceníte menší odpor vzduchu, opravdu účinné uvolnění paží, zad a v neposlední řadě také dosáhnete na brzdové páky. Pohybem dovnitř přiblížíte lokty blíže k tělu, ulevíte zádům a krční páteři. Více zapojíte střed těla a šlapání bude efektivnější a lehčí. Oproti klasickým rohům, která nejsou vhodná pro moderní široká řídítka, mají rohy SQlab výhody v bezpečnosti. Jelikož nejsou na kraji řídítek, tak nehrozí kontakt (zavlečení) s překážkou. Při držení rohů dosáhnete zároveň na brzdy a můžete reagovat na nenadálé situace. Náhrada klasických rohů, které na dnešních kolech, která mají široká řidítka, nemají prostě co dělat. Důvodů, proč klasické rohy již nepoužívat je několik:
výrazně hrozí kontakt s překážkou, ať už stromem, jezdcem vedle vás nebo například s kolemjedoucím autem (řidítka už dávno nejsou na šíři ramen, jak bylo dříve zvykem)
při širokém úchopu je držení rohů anatomicky nevyhovující, přenos sil na svalstvo spíše pomáhá jeho zablokování, nikoliv úlevě, jak by správně mělo - výsledek je únava nebo bolest paží, ramen a zad
příliš veliký odpor vzduchu při úchopu v kombinaci vnějších rohů a širokých řidítek
Ve spolupráci Mudr. Markusem Knöringerem (jedním z největších specialistů na neurologii v Německu) a testovacími jezdci SQlab byly vyvinuty rohy vnitřní. Jediné na trhu a naprosto jedinečné.
nehrozí kontakt s překážkou jako u vnějších rohů
perfektní řešení pro úlevu svalů v pažích, ramenou a zad (hmotnost, kterou se opíráte do řidítek je do natažených paží téměř kolmo na řidítka, tím pádem nenamáháte svalstvo tak, jako když jsou ruce v nepřirozeném úhlu od těla na kolech se širšími řidítky
jejich výhodu oceníte již na krátké vyjížďce, ale neopakovatelný úsměv na tváři vykouzlí zvláště při těch středních a dlouhých
garantují perfektní komfort při jízdě
pro sportovní využití přináší výhodu aerodynamického posedu a maximalizují rychlost, když je to potřeba
během jejich držení dokážete plnohodnotně brzdit!!!, další bezpečnostní výhoda pro nenadálé okolnosti
velmi nízká hmotnost, pouze 108g
vhodné na všechny kola
na trekovém nebo pevném MTB kole by měli být samozřejmostí, ale oceníte je i během enduro disciplín, kde poskytují perfektní polohu pro jízdu v přechodových fázích cestou na trail
důkaz jejich jedinečnosti je použití na světovém poháru, kde jste je mohli vidět například v Novém Městě na Moravě