Pashley Guvnor - vymazlené kolo do posledního detailu
Ručně vyrobené městské kolo z Anglie
Pashley Guvnor je silniční závodní kolo ve stylu 1930, které vyvinuli u Pashley v roce 2008 ve dvou verzích - jednorychlostní a 3-rychlostní.
Barvy: buckinghamská černá
Počet rychlostí: 3-stupňová planetová převodovka Sturmey Archer (možno objednat i v jednorychlostní verzi)
Velikost rámu: 52, 57 a 62 cm (tato velikost je se zdvojenou horní trubkou)
Kola: 26" pro velikost rámu 50cm, 28" pro velikost rámu 51,56 a 61cm - černé ráfky se zlatými linkami
Sedlo: kožené Antique Brown Brooks B17 s titanovými lyžinami !
Pneumatiky: Schwalbe Delta Cruiser kevlar v krémové barvě (40-635)
Brzdy: bubnové Sturmey Archer
Pashley Guvnor - hlavní charakteristické znaky:
Jedinečný rám z tenkostěnných trubek vyráběný nezaměnitelnou technologií Reynolds garantuje maximální tuhost a minimální váhu
chromované prvky a doplňky
zvonek
'motýlky' na osách kol nejsou standardní výbavou, lze je přiobjednat
Výrobce dokonce věnuje modelu speciální webovou stránku: http://www.pashley.co.uk/guvnor/
* * *
Pashely Guvnor - jakou velikost zvolit
Kolo Guvnor se dodává ve třech výškách rámu. Správná výška rámu se volí podle vnitřní délky nohy.
rám 50cm je vhodný pro vnitřní délku nohy 68-79 cm
rám 51cm je vhodný pro vnitřní délku nohy 73-84 cm
rám 56cm pro 79-89 cm
rám 61cm (se zdvojenou horní rámovou trubkou) pro 84-94 cm.
Výška středu šlapání je tedy o více jak 6 cm výše, než u běžných silničních kol a nelze se řídit při výběru vhodné výšky rámu běžnými zásadami. U Guvnoru musíte počítat s tím, že horní rámovou trubku budete mít výše, než je rozkrok nohou. Tak to ostatně bývalo u silničních kol od nepaměti ...
Obecně platí, že je lepší volit spíše vyšší rám. Při vysunutí sedlovky do optimální pozice sedla s napnutýma nohama by u příliš nízkého rámu byla sedlovka vytažena příliš vysoko oproti řídítkům (která jsou navíc o 5 cm snížená). To by vedlo nejen k přílišnému náklonu dopředu, ale navíc by to vypadalo hrozně, což jak jistě uznáte, u Pashley Guvnor prostě nejde !
* * *