Městské elektrokolo Devron 28426A 28" - model 2019 Barva Black
Produkt se již nenabízí
Městské elektrokolo Devron 28426A 28" - model 2019 je vrcholným modelem tohoto oblíbeného výrobce. Toho si určitě všimnete už na první pohled. Disponuje středovým pohonem, vysokokapacitní baterií integrovanou v rámu, 7 převody, odpruženou vidlicí a odpruženou sedlovkou. Taková výbava přináší nejen vynikající jízdní vlastnosti, ale i maximální pohodlí na cestách. Vše je sladěno do elegantního designu, který zaručeně zaujme. Městské e-kolo Devron 28426A s hliníkovým rámem a 28" koly je vhodné pro dospělé i seniory. Díky sníženému rámu nebude nasednout či sesednout žádný problém. O bezproblémový chod se stará středový motor Bafang o výkonu 250 W, který ve spolupráci s integrovanou baterií o kapacitě 14 Ah nabídne dojezd až 120 km (v závislosti na profilu tratě a způsobu využití asistence). Vystačí tak i na několik Vašich cest. Pohon umožňuje několik stupňů asistence a při rychlosti nad 25 km/h se pro Vaši bezpečnost automaticky vypne. Městské elektrokolo Devron 28426A nezaostává ani svými komponenty. Odpružená vidlice Suntour se zdvihem 63 mm je do městského provozu ideální a zaručuje pohodlnou jízdu i přes nerovnosti silnice nebo v mírném terénu. Elektrické kolo dále disponuje přední kotoučovou a zadní nábojovou brzdou (torpédo), špičkovými plášti Mitas s reflexním pruhem pro zvýšenou viditelnost, lehkými hliníkovými ráfky či otočným řazením Shimano se 7 převody v náboji. Bohatá je i funkční a bezpečnostní výbava - nechybí přední a zadní osvětlení, blatníky, zadní nosič s popruhem pro upevnění věcí, pevný stojan, zvonek ani kryt řetězu. Potěší i anatomicky tvarované sedlo a měkké gripy na řídítkách. Elektrické kolo Devron 28426A je skvělou volbou pro každodenní projížďky ve městě, cesty do práce či na nákup. Technický popis:
Rám
Aluminium Step-Through, hliníkový
Motor
Bafang Max Drive Central Drive, 250 W, středový
Baterie
PortaPower 14Ah, 36V, integrovaná
Dojezd
až 120 km
Vidlice
SR Suntour NCX 63mm, uzamykatelná
Počet převodů
7
Řazení
Shimano Nexus SL-C3000-7, RevoShifter
Přehazovačka
Shimano Nexus SG-C30001-7D (nábojová)
Přední brzda
Shimano MT200 160mm, hydraulická kotoučová
Zadní brzda
Coaster brake (torpédo, nábojová)
Pláště
Mitas Electron 37-622, s reflexním pruhem
Rozměr kol
28"
Představec
TranzX, 28.6 mm
Řidítka
Aluminium 610 mm, 25.4 mm
Řetěz
KMC Z-610
Sedlovka
odpružená, 27.2 x 300 mm
Sedlo
Knus
Kazeta
19T
Kliky
170mm, hliník
Přední světlo
AXA RedLine, 30 Lux
Zadní světlo
AXA BlueLine
Blatníky
PVC
Stojan
Ursus Mooi, nastavitelný
Další výbava
zadní nosič s popruhem, kryt řetězu, zvonek
Velikost rámu
19,5"
Hmotnost
27,25 kg
Maximální nosnost
150 kg (120 kg jezdec + kolo a příslušenství)
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg. Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Skladování a údržba baterií: Baterii (případně celý produkt včetně baterie) skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10 °C a 20 °C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za měsíc opět dobijte na 100 % kapacity. Dodržováním těchto pokynů jmenovitá kapacita baterie neklesne pod 70 % své celkové kapacity v průběhu 12 měsíců od nákupu. Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!